Kupec potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe)ima pravico, da v štirinajstih (14) koledarskih dneh od dneva prevzema naročenih izdelkov trgovcu na objavljen elektronski naslov trgovca shop@homedecor.si sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev.
Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali ki mu je že potekel rok uporabe.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko trgovec kupcu ponudi odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo trgovec z zapisnikom določi ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.
Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne ali pošlje po pošti na sedež trgovca ali ga osebno prinese na prevzemno mesto trgovca. Vrnitev prejetih artiklov trgovcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov trgovcu.
Rok za vračilo kupljenih izdelkov je štirinajst (14) dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. V primeru, da je napaka za kupca povzročila neupravičene stroške, jih bo trgovec skušal poravnati najkasneje v štirinajstih (14) dneh od argumentiranega obvestila s pojasnilom o napaki. Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni oz. primerni embalaži.
Potrošnik mora ob odstopu od pogodbe trgovcu sporočiti vse potrebne informacije za vračilo kupnine (artikli, za katere se od pogodbe odstopa; datum računa za prejete artikle; številka naročila; ime in priimek kupca; naslov kupca; številka bančnega računa in naziv banke, pri kateri je le ta odprt).
Vračilo kupnine lahko zadržimo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler nam ne posredujete dokaza, da ste blago poslali nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Za vrnjene izdelke trgovec kupcu najkasneje v roku štirinajstih (14) dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek, morebitne uporabljene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska trgovec izvrši na transakcijski račun kupca. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.